Uvjeti korištenja

Korištenjem web stranice www.domistil.hr, pristajete na sljedeće uvjete:

  1. Opći uvjeti

Domistil.hr pruža informacije i omogućuje online kupnju namještaja i dekoracija. Zadržavamo pravo izmjene sadržaja, cijena i dostupnosti bez prethodne najave.

Ovi uvjeti poslovanja definiraju pravila korištenja web stranice i kupovine putem web shopa www.domistil.hr. Kupac može biti svaka punoljetna fizička ili pravna osoba koja prihvaća ove uvjete.
Naručivanjem proizvoda Kupac potvrđuje da je upoznat s Općim uvjetima poslovanja i da ih u cijelosti prihvaća. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta, a izmjene stupaju na snagu objavom.

  1. Registracija i narudžbe

Kupnja je moguća bez registracije. Kupac jamči da su svi uneseni podaci točni i potpuni.

  1. Cijene i plaćanje

Sve cijene izražene su u eurima i uključuju PDV. Plaćanje se vrši online, kreditnim i debitnim karticama Mastercard, Maestro, Visa, Diners i Discover.

Izjava o privatnosti

Studio Erceg d.o.o., kao voditelj obrade podataka, jamči da će osobne podatke Kupca obrađivati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 (GDPR) i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Svi podaci koje Kupac unese tijekom korištenja web stranice koriste se isključivo u svrhu realizacije narudžbi, pružanja korisničke podrške te, uz privolu, za marketinške aktivnosti.

Kupac ima pravo na:

– pristup osobnim podacima,
– ispravak ili brisanje podataka,
– ograničenje obrade,
– prenosivost podataka,
– podnošenje prigovora Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

Zahtjevi se podnose pisanim putem na e-mail: info@domistil.hr.

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Podaci o prodavatelju

Naziv: Studio Erceg d.o.o.

REPUBLIKA HRVATSKA, TRGOVAČKI SUD U SPLITU

Tt-24/8821-4

MBS: 060491020

EUID: HRSR.060491020

Sjedište: Tavelićeva 46, 21000 Split, Hrvatska
OIB: 31185437695
E-mail: info@domistil.hr
Telefon: +385 95 90 19 930
Web: www.domistil.hr

Proizvodi i vizualni prikaz

Svi proizvodi na web stranici prikazani su putem fotografija i informativnih opisa. Fotografije mogu odstupati zbog prikaza na različitim ekranima. Moguće su tehničke pogreške u opisu i cijeni proizvoda; u tom slučaju, Kupac će biti pravovremeno obaviješten i imat će pravo otkazati narudžbu.

UVJETI KUPOVINE

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Studio Erceg doo Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima. Prodavatelj je Studio Erceg doo a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica.

Način naručivanja

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe na stranici www.domistil.hr

Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje

narudžbu. Sve cijene izražene su u Euro valuti sa uključenim PDV-om.

Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.

Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Načini plaćanja

Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih ili debitnih kartica kartica: Mastercard, Maestro, Visa, Diners, Discover.

Plaćanje može biti realizirano jednokratno ili na rate:

Plaćanje na rate:

PBZ – Visa, Maestro (2 – 12 rata)

Visa Premium (2 – 12 rata)

ZABA – Visa, Mastercard (2 – 12 rata)

OTP – Visa, Mastercard (2 – 12 rata)

ERSTE – Visa, Mastercard, Maestro (2 – 12 rata)

Diners, JBC, Discover (2 – 12 rata)

MB net grupacija – Kent banka, Istarska banka, Agram banka, Slatinska banka (2 – 12 rata)

Zaštita osobnih podataka

Osobni podaci Kupca koriste se isključivo u svrhu obrade narudžbi, dostave, naplate i korisničke podrške. Podaci se neće prosljeđivati trećim stranama bez privole, osim kada je to nužno (npr. dostavna služba i direktno slanje porudžbe od strane proizvođača).
Podaci se čuvaju u sigurnom sustavu s ograničenim pristupom.

Kupac može u svakom trenutku zatražiti brisanje svojih podataka.

Politika prikupljanja i čuvanja podataka

Studio Erceg d.o.o. kao voditelj obrade prikuplja i obrađuje osobne podatke isključivo u svrhu realizacije nardudžbi, komunikacije sa kupcima, ispunjenja zakonskih obaveza. Podaci se obrađuju zakonito, pošteno i transparentno, u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (GDPR) i nacionalnim zakonodavstvom Hrvatske.

Prikupljeni podaci uključuju ime, prezime, adresu, kontakt podatke, podatke o narudžbi i, po potrebi, podatke o plaćanju. Podaci se čuvaju samo onoliko dugo koliko je potrebno za ostvarenje svrhe obrade, a potom se brišu ili anonimiziraju, osim ako zakonom nije propisano dulje čuvanje (npr. računovodstvena evidencija).

Studio Erceg d.o.o. koristi tehničke i organizacijske mjere zaštite kako bi osigurao sigurnost i povjerljivost osobnih podataka, uključujući enkripciju, kontrolu pristupa i sigurnosne protokole. Pristup podacima imaju samo ovlašteni djelatnici i partneri čiji je pristup nužan za izvršenje usluge (npr. dostavne službe).

Korisnici imaju pravo na uvid, ispravak, brisanje, prijenos i ograničenje obrade svojih podataka, kao i pravo na prigovor i povlačenje privole. Za ostvarenje svojih prava, korisnici nas mogu kontaktirati putem e-mail adrese: info@domistil.hr.

Isporuka

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelj kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 7 (sedam) radnih dana.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Dostava i preuzimanje

Dostava se vrši putem ugovorenih dostavnih službi na području RH uključujući i otoke. Proizvodi se dostavljaju ili šalju u originalnoj ambalaži. Ovisno o narudžbi, isporuka može biti dostavljena u više paketa. Pri preuzimanju proizvoda, ljubazno molimo Kupca da pregleda kutiju, te ukoliko primijeti oštećenje ambalaže koje bi moglo uzrokovati oštećenje sadržaja kutije, molimo da istu vrati kuriru uz napomenu o oštećenoj ambalaži.

Pri dostavi narudžbe dostavljač će od Kupca zatražiti potpis o primitku paketa, a račun za narudžbu biti će poslan email-om ili poštom.

Rok isporuke: 20 radnih dana ili kraći, ovisno o proizvodu i dostavnoj službi.
Kupac mora pregledati proizvod pri preuzimanju. U slučaju oštećenja, treba odmah kontaktirati podršku.

Dostava se vrši do ulaza u kuću ili zgradu, a ukoliko se radi o teško dostupnim područjima Prodavatelj zadržava pravo da dostavu izvrši do onog dijela do kuda dostavno vozilo može nesmetano proći. 

U slučaju da Kupac nije u mogućnosti preuzeti proizvode kada su spremni za dostavu, kurirska služba će postupati prema svome pravilniku.

Povrati i reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.domistil.hr. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora identično odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju tehničke neispravnosti ili slanja pogrešnog proizvoda, prodavatelj preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti ili slanja pogrešnog proizvoda, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 15 (petnaest) radnih dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan artikal nakon čega će prodavatelj u roku od 3 (tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod ili u roku od 15 dana refundirati novac.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Reklamacije se podnose e-mailom na reklamacije@domistil.hr uz priložen račun i opis problema sa fotografijom. Povrat proizvoda moguć je ako proizvod nije korišten i ako je vraćen u originalnoj ambalaži (ako je moguće).

Pravo i način podnošenja prigovora

Kupac ima pravo podnijeti pisani prigovor u vezi s kupljenim proizvodom, uslugom ili poslovanjem web trgovine domistil.hr. Prigovor se može podnijeti putem e-mail adrese: reklamacije@domistil.hr ili poštom na adresu:

Studio Erceg d.o.o.
Šibenska ulica 4, 21000 Split, Hrvatska

Kako bismo omogućili što brže rješavanje prigovora, molimo kupce da u prigovoru navedu svoje ime i prezime, broj narudžbe, kontakt podatke i detaljan opis prigovora, te – po mogućnosti – prilože fotografije ili dokumentaciju povezanu s predmetom prigovora.

Na sve zaprimljene prigovore odgovorit ćemo najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja.

Ako Kupac nije zadovoljan rješenjem, ima pravo pokrenuti postupak mirenja pred nadležnim tijelima ili koristiti platformu za online rješavanje potrošačkih sporova dostupnu na:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj ne snosi odgovornost za nedostatke proizvoda koji se pojave nakon što protekne razdoblje od dvije godine od dana kada je proizvod predan Kupcu.

Kupac koji je pravovremeno obavijestio Prodavatelja o nedostatku zadržava svoja prava najdulje dvije godine od dana slanja te obavijesti, osim ako zbog prijevare Prodavatelja Kupac nije mogao ostvariti svoja prava u tom roku.

Kupac nema pravo zahtijevati raskid ugovora u slučaju manjih, neznatnih materijalnih nedostataka.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, Kupac ima pravo, prema svom izboru i u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, zahtijevati jedno od sljedećeg:

  1. otklanjanje nedostatka,
  2. isporuku zamjenskog proizvoda bez nedostatka,
  3. razmjerno sniženje kupovne cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju primjeren dodatni rok za ispunjenje ugovornih obveza.

Ugovor se može raskinuti i bez ostavljanja dodatnog roka ako je Prodavatelj jasno naznačio da neće ispuniti ugovor nakon što ga Kupac obavijesti o nedostatku, ako je očito iz okolnosti da Prodavatelj to neće moći učiniti ni u naknadnom roku, ili ako zbog kašnjenja Kupac više ne može ostvariti svrhu sklapanja ugovora.

U slučaju da Prodavatelj ne ispuni ugovor ni u naknadno ostavljenom roku, ugovor se automatski raskida, osim ako Kupac bez odgode obavijesti Prodavatelja da želi zadržati ugovor na snazi.

Prodavatelj nije odgovoran za štetu nastalu zbog nepravilne montaže proizvoda, ako montaža nije izvršena od strane ili po nalogu Prodavatelja.

Za Kupce koji su pravne osobe primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima koje uređuju materijalne nedostatke.

Jamstvo na proizvode

Svi proizvodi u ponudi podliježu zakonskim jamstvima od 2 godine, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača RH. Ako za određeni proizvod vrijedi komercijalno jamstvo proizvođača, isti se navodi uz proizvod ili u dokumentaciji isporučenoj s proizvodom.

Za ostvarivanje prava iz jamstva Kupac mora predočiti račun i, ako postoji, jamstveni list. Jamstvo ne pokriva mehanička oštećenja nastala nepravilnim korištenjem, zanemarivanjem ili fizičkim oštećenjem od strane korisnika.

Rješavanje sporova

Kupac i Prodavatelj nastojat će sve sporove riješiti mirnim putem. U slučaju nemogućnosti mirnog rješenja, nadležan je stvarno nadležni sud u Splitu.
Kupac može koristiti i EU platformu za online rješavanje sporova: https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Kolačići (Cookies)

Web stranica koristi kolačiće radi boljeg korisničkog iskustva. Korištenjem stranice Kupac pristaje na njihovu upotrebu.
Kupac može u svakom trenutku promijeniti postavke kolačića u svom pregledniku.

Politika kolačića (Cookies policy)

Kolačići su male tekstualne datoteke koje web stranica pohranjuje na uređaj korisnika radi poboljšanja funkcionalnosti i analize prometa. Koristimo kolačiće prve i treće strane za:
– Osnovnu funkcionalnost web stranice (npr. čuvanje sadržaja košarice),
– Analitiku i statistiku (npr. Google Analytics),
– Marketinške aktivnosti (npr. Google Ads i Facebook Pixel).

Kupac može samostalno upravljati postavkama kolačića putem postavki preglednika. Onemogućavanje kolačića može utjecati na funkcionalnost stranice.

Općenito

Studio Erceg d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje www.domistil.hr stranice. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža www.domistil.hr  Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Studio Erceg d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.

Iako Vam Studio Erceg d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Studio Erceg d.o.o. ne može garantirati da će

usluge na www.domistil.hr odgovarati Vašim potrebama.

Studio Erceg d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail reklamacije@domistil.hr  kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.